Så här ser det ut där jag är

 

 

Två morgnar har det varit fruset ute denna vecka. Äppelrike. Och varje dag möts jag av denna utsikt utanför min dörr ♥ detta var när jag kom hem i fredags. Idag söndag förmiddag har det efter den kalla och vackra fredagen ösregnat i över ett dygn i sträck (nästan)! Önskar alla en trevlig söndag och vecka. Fler fototrissar över andras verkligheter hittar du här

32 reaktioner på ”Så här ser det ut där jag är

  1. Äppleriket, då bor du söder om mig, och jag kan gissa var och har en liten dröm att resa dit något år, ser ut att vara så fint där, när jag ser dina bilder, sista bilden är så vacker! Ha det bäst 🙂

  2. Härliga bilder, vilken imponerande utsikt utanför din dörr!
    Frosten på spindelväven och rosenknopparna är verkligen ett läckert foto. 🙂
    Kul att du gillade min första bild, tack för din kommentar.

  3. Åh den översta bilden är så otroligt vacker…………………………………

    Börjar få resfeber, börjar fatta att jag SKA resa.

    Kram

  4. Första bilden tycker jag visar hösten på ett så vackert sätt, men även den tredje bilden är underbar. Riktigt härlig triss. =)

  5. Så fina rosenknopparna är! Kanonbild! Och äpplena också förstås, men knopparna är min absoluta favorit!
    Ha det gott!

  6. Den första bilden är så snygg! Vi har oxå haft några frostnätter… Fast i går och idag har det regnat… Det ska viss fortsätta regna i veckan…

  7. Mycket vackra bilder alla tre, som passar utmärkt till temat! Hösten står tydligt och visar sin innebörd 🙂

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

