Jag gillar…

 

 

…våra katter och hästen jag hjälper till att sköta ♥

I veckans Fototriss är det tävling!! Vad roligt. Chans att vinna presentkort härifrån 🙂

39 reaktioner på ”Jag gillar…

  1. Ja, naturligtvis! Djur som är så underbara och gosiga. Fina katter och vackert häst. Förstår att du gillar dem :0) Ha en fortsatt fin söndag!

  2. Ja, katter är ljuvliga och härliga att fotografera. Så fina de är. Hästen är också fin. Jag var skrämd för hästar när jag var liten, tyvärr, men jag beundrar dem så. Ett mäktigt och vackert djur.

    • Britt marie jag undrar så vilken blogg du har!? Jag är inte med på Facebook så länken från ditt foto hjälper inte mig. Tack för dina kommentarer på min blogg

  3. Jag är ju som alltid svag för både katter och hästar, men allra helst häst… Så favoriten för mig blir ju den sista 🙂
    Fina bilder 🙂

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

