Fokus på dörrar

1. Från Farbror Elofs Skafferi. Så värt ett besök. Postar nog fler bilder därifrån i veckan 🙂 2. Dörr till Stockamöllans Industrimuseum. Det var inte öppet när vi var där men det verkar spännande. 3.Ur gömmorna. Dörren till min brors och hans familjs badrum. Den inväntar renovering! Och detta fick bli min fototriss med temat dörrar! Fler trissar på samma tema hittar du här

7 reaktioner på ”Fokus på dörrar

  1. Så fina bilder på dörrarna, helst den ”söta” överst,

    Hoppas verkligen att du gör en tjejresa, det var mer än jag drömt om.
    Vi var olika, men ändå lika, underbara tjejer.

    Kram

  2. Du har valt tre trädörrar. Alla ser äldre ut och de har olika färg, läckert! Den slitna innerdörren är fin med flagorna! Men väljer den översta dassdörren, jag med. 🙂

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

