Roadtrip

Österlen i somras. Linjer som leder till – havet, Jansro mölla och hemåt 🙂 Med i Fototriss 198

20 reaktioner på ”Roadtrip

  1. Fastnade med igenkännande ögon för dessa bilder. Var själv nere på Österlen i höstas, min första tur dit, men inte min sista. Har sett många trevliga bilder här hos dig, de fick mig att återfå en del av inspirationen att fotografera mera, och det tavkar jag för.

  2. Sol och blå himmel i Skåne i somras? Jag trodde att Skåne hade värsta sommaren i mannaminne. 😉
    Härlig triss, snacka om att du triggar rätt trådar så här mitt i gråaste november …

  3. Alla pratar om fina Österlen och där har jag aldrig varit. Varför är vårt land så avlångt?
    Vackra bilder

    Åh har du planer att resa, vad kul. Gör det om du kan.
    Någon gång i framtiden vill jag resa med Tant Grön igen.

    Ha en trevlig start på veckan. // Lissen

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

