Ljus mitt i mörkaste november

Vad roligt vi hade! Trots halv storm och ösregn nere på stranden så fick jag låna lilla söta Maia som modell, speciellt för ett Fotosöndag-tema på Flickr – Frihet. Det var tjock jacka och mössa som gällde – tur det går snabbt att fotta 🙂 Med denna svartvitkonvertering tycker jag att de passar så bra in på Fototriss tema – LJUS ♥ Tävling denna omgång med priser från Coolstuff

23 reaktioner på ”Ljus mitt i mörkaste november

  1. Tack så mycket. Ja, villa ha tre olika som visa ljus på olika sätt 🙂

    Och vilka underbara bilder du bjuder på, hon ser otroligt glad och lycklig ut 🙂

  2. Maia, vilken underbar och söt naturbegåvning hon är för en fotograf. Du har lyckats till max. Bilderna sprider både glädje och ljus denna mörka dag.

  3. Tack Lotta för att du valde att ha med mig. Det var så kul. Jag är jättenöjd med bilderna. Hoppas vi kan göra mer en annan gång
    Kram Maia

  4. fina bilder! jag får eva dahlgren-känsla av ngn anledning 🙂
    (tror det var ett lp omslag en gång i tiden)

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

