Så här ser det ut där jag är

Ladan

 

Grenar

 

KrukanJag tycker det är roligt att Fototriss är igång igen! Där jag är har solen inte synts alls mycket på en hel månad och det tycker jag är trist. Jag har haft och har många olika saker på gång, vilket ibland känns splittrande och ibland stimulerande. Skön söndag 🙂 och trevlig vecka från mig här i Skåne. P.S. I krukan växer Marocansk mynta.

25 reaktioner på ”Så här ser det ut där jag är

  1. Det röda går som en röd tråd i dina fina bilder. I livet kan den tråden tappas och ibland blir det väl mycket att göra. Nu får vi hoppas på lite sol, det är inte bara Myntan som behöver den 🙂

    Kram Lissen

  2. Den sista bilden ser härligt frodig ut!

    Svar: Jag kommer ta en bild per månad på ett och samma motiv för att se årstidernas och månadernas skiftningar. Tänker mig att om det är fler som nappar så lägger jag ut en länklista så att man kan länka upp sig. Vore kul om du ville vara med!

    Katarina

  3. Ingen sol på en hel månad !! Jisses, då gäller det att hitta sin energi på annat håll 😉 Du verkar he en hel del och en fin triss på veckans tema visar du. Gillar speciellt den första. Gamla trähus och björkar. Härligt !! DET ser jag aldrig här 😉 Trevlig kväll från Malta.

  4. Fin känsla du förmedlar genom dina bilder! Härligt djup i första bilden, man ser att byggnaden har några år på nacken 🙂 Mycket vacker triss!

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

