Vinter i svartvitt

Home tree

Skogsvy

Trees

7 reaktioner på ”Vinter i svartvitt

  1. Första bilden är riktigt vacker och tanken som slår mig är hur olikt det är mot för terrängen i Hälsingland där vi har bergen.

    • Nu har jag hittat hit! Snyggt – inte bara bilderna utan hela bloggen. Jag tycker att mitt liv är tilläckligt grå ändå så jag föredrar färg för det mesta, men skall man fota s/v så är det här bra motiv! Snyggt gjort också.

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

