Lund

Lunds Domkyrka

Gatuhus

UniversitetshusetI helgen har jag varit på en intensiv fotokurs i Lund – porträttfoto i studio! Jag har aldrig förut fotograferat vare sig med blixt eller alls i en studio. Det har varit mycket inspirerande och givande. Vår lärare heter Eva Rosth. På min Flickr kan ni redan se några resultat av helgens arbete och det kommer mer, kanske oxå här på bloggen. Igår lördag gick jag en runda på lunchen för att fånga några av Lunds byggnader på bild – till veckans Fototriss med tema byggnader/ arkitektur. Lunds Domkyrka, gatuhus och Universitetshuset

7 reaktioner på ”Lund

  1. Vilka fina husbilder, men det jag mest blir intresserad av är fotokursen. Men åh vad roligt, något sådant önskar jag att skulle finnas här i stan. Låter så spännande och roligt!

    Kram Lissen

  2. Trevligt kan jag förstå att gå på Fotokurs, det skulle man kanske göra… självlärd som jag är.Jag måste gå inom och kolla dina foto där 🙂 Du har lyckats riktigt bra med dina bilder på Lunds byggnader… känner igen kyrkan i alla fall 🙂

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

