Triss i skyltar

Bud och poliser

 

Fyra meter

 

ListerlandetPå Smedjan i Nymölla sitter den översta skylten. 4 m.ö.h. ligger i Hälleviks hamn. Listerlandet bjuder på mycket skönt att se och uppleva IRL tänker jag – skylten hänvisar ju mest till en hemsida! 😉 Skyltar för veckans fototriss, flera här

16 reaktioner på ”Triss i skyltar

  1. Detta missade jag! Härliga och roliga skyltar, jag är så förtjust i skyltar 🙂 1:à och andra skylten helt överlägsen 😉

  2. Kan inte låta bli att undra hur de säger namnet på caféet? Fyramöh? En väldigt rolig triss – hoppas att poliserna får en fika.

  3. Jag har sett den första flera gånger men aldrig riktigt förstått hur dom tänker. Typ: ”Det var från polisen, vi skall göra husrannsaken” javisst det går bra ta köksingången. Det är väl i och för sig det som gör den så rolig, fin triss.

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

