Konstnärlig mat

Sumo sushi 1

Sumo sushi 2

TekannaUnderbart vacker och god mat hos Sumo Sushi i Karlskrona och Kristianstad 🙂 Fler mattrissar här!

 

 

19 reaktioner på ”Konstnärlig mat

  1. Ser verkligen gott ut. Men jag är dock inte förtjust i det ändå. Men det passade utmärkt i denna triss. För det är ju verkligen ätbart…

  2. Jag har hört talas om att det där ska gå att äta men jag är tveksam! Det jag däremot inte är tveksam om är att det gör sig på bild! Fint tolkat!

    Ha en skön söndag!

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

