Blommor

Iris

Chokladoch lavendel

Nyponros

RosaLite mycket och lite jobbigheter. Inte ens nöjd med de få bilder jag tagit. Men nu börjar jag se en ljusning 🙂 Jag har ingenting att klaga på i det stora hela.

4 reaktioner på ”Blommor

  1. Mycket ska man vara med om och ibland krånglar det och det kan ta sin tid att hitta lösningar.
    Skönt att du kan lämna det och göra en omstart. Det blir bra.

    Hoppas ni hittar en bra bostad också.

    Älskar blommor den här tiden och fint ljus i bilderna, dom i mitten gillar jag mest.

    Kram och ha det gott
    // Lissen

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

