Så här ser det ut där jag är

Löv

Ormbunke

Mossa och lavMed fokus med kameran på detaljerna kanske men i mitt sinne tog jag in hela härligheten under en härlig skogspromenad med min son idag. Ska bli roligt att se andras fototrissar på temat! Det kan man göra via denna länk

18 reaktioner på ”Så här ser det ut där jag är

  1. Mjuka fina bilder och den översta med bladet som lyser guldtonat, blir man glad av.

    Har fått positiv respons av mina vänner, som sett mina bilder. För övrigt så vet jag inte så mycket. men känner mej nöjd att jag fått göra utställningen.
    Har du någon fotoklubb där du bor? Gå med vet jag.

    Kram och vi höres och du får berätta sedan

    Ha en fin söndag…………………

  2. Vackert som bara den, sista bilden får ett extra plus i kanten, gillar starkt skärpedjupet 😉 Trevligt när fotografen lägger ned lite möda 🙂

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

