Meditation

Natur Karlskrona

2 reaktioner på ”Meditation

  1. Tack för dina tips Martin. Inte säker jag håller med och/ eller förstår helt. Jag vill ha kvar skiftningen som trots allt finns i havet så jag vill inte beskära på höjden. Det hade varit mer idealt om grenarna var mer till vänster ja.

  2. stillsamt o fint!
    jag undrar om den inte vunnit något på om du beskurit den lite mer, så ”pinnarna” o stenen legat i varsin tredjedel, och ”pinnarna” gått nästan hela bilden upp till överkant. om du förstår vad jag menar.

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

