Grå lördag men…

Klipphäll
Koltrast
Kapell och presenningarute i naturen och på båtuppläggningsplatsen går det att hitta kontraster ändå! Fototriss med tema kontraster denna vecka.

32 reaktioner på ”Grå lördag men…

  1. Tänk att du fann så bra kontraster i den gråvita sörjan som kallas vinter … gillar speciellt din första bild!

  2. Fint trissat! Jag tycker koltrasten är en kontrastrik fågel, särskilt mot vit snö, men väl annars oxå. Orange näbb och kolsvarta fjädrar… Gillar dock bilden på den blåklädda båten som väntar på att få sjösättas!

    • Tack så mycket för din kommentar!! Kul att höra hur det kan se ut när man inte själv tagit fotot – jag låg ju ner på klipphällen i nerförslutning och tog bilden nära. Nu förstår jag att det kan se ut som ett flygfoto oxå 🙂

    • Ja jag tyckte det var underbart att se klipphällarna så här! Jag har inte bott vid klipphällar förut utan är mer en sandstrandstjej 🙂

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

