Så här ser det ut där jag är 1 februari 2014

Sol
Båt på land
Bänk med snöLördag morgon kom, lika grå som den senaste månaden! Vi väntade till eftermiddagen med att gå ut och se! – i alla fall i en kvart – bröt solen igenom molnen lite grand. Vi har fått mycket snö den senaste veckan här i Karlskrona, men igår kom då mildvädret så även om man ser en massa snö på bänken ser man nog också att den är på väg att töa. Ha det fint alla 🙂 Fler fototrissar ska jag titta efter på Fototriss nummer 247

24 reaktioner på ”Så här ser det ut där jag är 1 februari 2014

  1. Det är fina bilder du bjuder på. Jag gillar bilden med båten bäst! Det rycker i vårkänslorna när jag ser den…. 🙂

  2. Så vackert det är med solen bleka strålar. Ni har mer snö än vi i norr, men jag förstår att den inte ligger kvar så länge:). Just nu regnar det is hos oss.

  3. Det var ett härligt sken i den första bilden och en härlig vinter. Vintern kom sent i år och jag har inte hunnit bli less ännu 🙂

  4. Ett skönt och vackert lugn där över det snötäckta landskapet. Sådana dagar är värda mycket. Ha en fortsatt fin söndag!

  5. Härliga vinterbilder 🙂 Första är härlig med skymten av solen och dessutom blir man nyfiken på vad det är på båda sidor om fotot, den andra med båten som gör bilden intressant och lyser upp, den tredje bänken i all sin enkelhet där man kan fantisera när snön har smält och man kan sitta på den igen. Ha det bra 🙂

  6. Ni ser ju ut att ha fått lite vinter i alla fall, härlig bild på bänken med all snö. Så där som vinter ska se ut.

  7. Men OOooo en solglimt fick du! Det märkliga är att det gråa blir vackert på bild. Det ser man när man surfar runt och tittar på alla bilderna, som hos de flesta just denna helg är grå, grå och åter grå.

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

