Rockabilly!!!

RockabillytjejerHårstyling vintage hos JessicaVacker håruppsättning vintageAccessoarer vintageLindy hop dansEn försmak av bilder från Rockabilly Night i Bräkne-Hoby i lördags den 26 juli. Det kommer mera! Tack till Jessica och ni andra härliga kvinnor jag fick följa från kvällen innan, med vintage hårstyling och en fin gemenskap i rockabillyns tecken 🙂

För första gången på bloggen så copyright-märker jag inte mina bilder. Jag talar ju om i välkomsttexten på sidan att bilderna på denna blogg tillhör mig. Hör av er om ni gillar dem 🙂

Det går att klicka på varje bild för att se den i större format.

3 reaktioner på ”Rockabilly!!!

  1. Hej Lotta va fina bilderna blev är det ok att låna om jag skriver att du är fotograf
    Kram Jessica

  2. Jättefina bilder. Mycket 50-talskänsla… (jag var bara en mycket liten Dan på den tiden. .. 😉 men bildmässigt så…)

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!

